Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014

ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΦΙΛΙΑΣ

ΠΑΤΡΟΚΛΟΣ-ΑΧΙΛΛΕΑΣ


Ο Πάτροκλος, γιος του Μενοίτιου, ήταν ο καλύτερος φίλος του Αχιλλέα. Όταν ήταν ακόμη μικρό παιδί και ζούσε στην ιδιαίτερη πατρίδα του, σκότωσε πάνω στο παιχνίδι ένα συνομήλικό του αρχοντόπουλο. Αν και ήταν ανήλικος, ο Πάτροκλος έπρεπε να φύγει από τον τόπο του, γιατί τον βάραινε το αίμα του νεκρού. Έτσι ο πατέρας του τον έφερε στον Πηλέα, που τον ανάθρεψε μαζί με τον Αχιλλέα σαν δικό του παιδί. Όταν ο Μενοίτιος αποχαιρετούσε το γιο του, τον προέτρεψε να προσέχει και να συμβουλεύει το φίλο του, και ας ήταν η δική του καταγωγή πιο ταπεινή. Όταν ήρθε η ώρα να πάρουν μέρος στον Τρωικό πόλεμο, οι δύο φίλοι πήγαν μαζί. Κατά τη διάρκεια του πολέμου, ενώ ο Αχιλλέας πολεμούσε, ο Πάτροκλος στεκόταν δίπλα του πάνω στο άρμα και το κυβερνούσε. Μετά από κάθε μάχη περιποιόταν με ιδιαίτερη αγάπη τα αθάνατα άλογα του Αχιλλέα. Όταν ο Αχιλλέας οργισμένος με τον Αγαμέμνονα αρνιόταν να πάει στη μάχη, ο Πάτροκλος προσπαθούσε να τον πείσει να αλλάξει γνώμη, αλλά μάταια. Τελικά, ο Πάτροκλος τον έπεισε να του δώσει τα όπλα του, προκειμένου να πάει εκείνος στη μάχη να πολεμήσει εναντίον των Τρώων. Σε κάποια φάση του αγώνα κι ενώ ο Πάτροκλος είχε καταφέρει να σκοτώσει ένα σημαντικό αριθμό Αχαιών, ο Έκτορας καταφέρνει να τον σκοτώσει. Ο Αχιλλέας μαθαίνοντας το νέο για το χαμό του φίλου του, αρχίζει το θρήνο, παίρνει αiθαλόσκονη και τη ρίχνει στο κεφάλι του, με τα χέρια του τραβά τα μαλλιά του κι αντικρίζοντας το νεκρό σώμα του φίλου του ορκίζεται γεμάτος μίσος για τον Έκτορα, να εκδικηθεί το θάνατο του φίλου του. Στη μητέρα του λέει πως το Πάτροκλο τιμούσε περισσότερο από όλους και “να ζήσω πια δε θέλω, σ’ ανθρώπους μέσα να σταθώ, αν δε χτυπήσω πρώτο με κοντάρι τον Έκτορα και πάρω τη ζωή του, αν δεν pληρώσει κούρσεμα του σκοτωμένου φίλου. Ευθύς ας με βρει ο θάνατος, αφού να βοηθήσω το φίλο μου δεν μπόρεσα, σαν χανόταν. Εκείνος μακριά απ’ τη γη μας χάθηκε, χωρίς να τον συντρέξω”. Έπειτα, αφού κατάφερε να σκοτώσει τον Έκτορα, φρόντισε για την ταφή του φίλου του, οργάνωσε προς τιμήν του αγώνες αθλητικούς και ζήτησε να τον θάψουν, όταν κι αυτός πεθάνει, μαζί με τον Πάτροκλο.
ΔΑΜΩΝΑΣ (ΔΑΜΩΝ) ΚΑΙ Ο ΦΙΝΤΙΑΣ


Ο Δάμωνας (Δάμων) και ο Φιντίας ήταν δύο πυθαγόρειοι φιλόσοφοι και φίλοι που έμειναν στην ιστορία για την μέχρι θανάτου πιστή φιλία τους, η οποία έγινε πρότυπο και ενέπνευσε πολλά έργα ζωγραφικής, μουσικής, αλλά και κινηματογραφικές ταινίες. Οι δύο φιλόσοφοι ζούσαν ή βρέθηκαν στις Συρακούσες την εποχή που αυτές διοικούνταν απολυταρχικά από τον Διονύσιο τον Νεότερο (367-357 και πάλι 346-343)[3] και ο Φιντίας δίκαια ή μη, κατηγορήθηκε ότι σχεδίαζε την ανατροπή του τυράννου. Συνελήφθη και καταδικάστηκε σε θάνατο, αλλά του ικανοποίησαν την τελευταία επιθυμία να επισκεφθεί τους συγγενείς του ή να τακτοποιήσει κάποιες σοβαρές υποθέσεις υπό τον όρο -αν δεν επιστρέψει εγκαίρως - να εκτελεστεί αντ'αυτού ο φίλος του Δάμωνας, που προσφέρθηκε επί τούτου εθελοντικά. Σύμφωνα με όσα γράφτηκαν (από τον Κικέρωνα, τον Βαλέριο Μάξιμο, τον Ιάμβλιχο τον φιλόσοφο Αριστόξενο, τον Πορφύριο και τον Διόδωρο το Σικελό) μετά την απόφαση του Διονυσίου να εκτελέσει τον Φιντία, ο Δάμωνας ίσως προσπαθεί να εκμαιεύσσει χάρη, όμως δεν εισακούγεται. Επειδή ο Φιντίας έχει σοβαρές εκκρεμότητες σχετικές με τις ευθύνες του και στον κύκλο των Πυθαγορείων (δεν ξέρουμε τι λογής) ο Δάμων μένει ως όμηρος, ανθρώπινο αμανάτι ή εγγύηση, και εκείνος φεύγει να τις τακτοποιήσει. Αν δεν επιστρέψει εγκαίρως, στη θέση του θα εκτελεστεί ο Δάμων. Δεν είναι βέβαιο πώς ακριβώς βρέθηκε ο Δάμων σε αυτή τη θέση αν και όλοι συμφωνούν ότι ήταν προθυμότατος. Πιθανόν να προσφέρθηκε μόνος του ώστε να τακτοποιήσει ο φίλος του τις υποθέσεις του, πιθανόν και να το πρότεινε ο Φιντίας σίγουρος ότι δεν θα αμφισβητείτο ο λόγος της τιμής του ότι θα επιστρέψει, ίσως και να ήταν ιδέα του Διονυσίου -όταν δηλαδή ο Φιντίας ζήτησε αναστολή εκτέλεσης της ποινής για λίγες ώρες ώστε να ρυθμίσει σοβαρά ζητήματα, πιθανόν ο Διονύσιος να του είπε "εντάξει, αλλά θα κρατήσω όμηρο τον Δάμωνα". Το μόνο βέβαιο είναι ότι ο Δάμων με φυσικότητα και εμπιστοσύνη αποδέχτηκε την ομηρία. Αν ο Φιντίας δεν επέστρεφε, θα σταύρωναν ή θα αποκεφάλιζαν εκείνον στη θέση του. Ο μυθιστορηματικές παραλλαγές του μύθου αναφέρουν ότι έφυγε με τα πόδια για το χωριό του που δεν ήταν ιδιαίτερα κοντά στις Συρακούσες και ότι αφού τακτοποίησε τα της μητέρας και της αδελφής του, την πάντρεψε δηλαδή, στο δρόμο της επιστροφής τον έπιασαν ληστές, ότι ξέφυγε αλλά βρέθηκε σε ένα φουσκωμένο ποτάμι και ταλαιπωρήθηκε να το διαβεί και ότι έβλεπε τον ήλιο να δύει και να πλησιάζει η ώρα της εκτέλεσης και να αγωνιά για το φίλο του. Όμως πιο τεκμηριωμένο φαίνεται πως έλειψε για λίγο και εκτός από τον Υγίνο κανείς δεν αναφέρεται σε γάμους, ληστές και ποτάμια. Στο μεταξύ ο Διονύσιος το έβρισκε διασκεδαστικό να λέει στο Δάμωνα ότι ήταν ανόητος να πιστέψει πως θα επέστρεφε ποτέ ο Φιντίας που "τώρα βρίσκεται κάπου πανευτυχής που γλίτωσε τη θανατική καταδίκη ενώ ο φίλος του είναι το ελάφι της υπόθεσης" -παραλληλίζοντας τις περιστάσεις με τη θυσία της Ιφιγένειας. Ο Δάμωνας υπερασπίζεται με σθένος τον Φιντία και λέει ότι σαν όλους τους πυθαγόρειους θα κρατήσει το λόγο του και ότι η μόνη περίπτωση να μην έρθει στην ώρα του, θα οφείλεται σε κάποιο απρόβλεπτο και μεγάλο εμπόδιο. Καθώς τον οδηγούν πια στο σταυρό ή στη λαιμητόμο της εποχής, παρακαλάει όντως να υψωθεί κάποιο ανυπέρβλητο εμπόδιο να κρατήσει μακριά τον Φιντία για αρκετή ακόμα ώρα, ώστε να εκτελεστεί αυτός αντί εκείνου. Όμως πάνω που θα τον εκτελούσαν, εμφανίστηκε κάθιδρος ο Φιντίας. Ο Δάμων, από αγάπη για το φίλο του, επέμεινε να εκτελεστεί εκείνος "αφού ο Φιντίας έφθασε μετά την προθεσμία" αλλά ο Φιντίας αντέτεινε ότι έστω και αργοπορημένος πρόλαβε και ότι δεν θα έπρεπε να θανατωθεί στη θέση του κανένας. Καθώς οι δύο φίλοι πάλευαν να πείσουν τον Διονύσιο όχι για να γλιτώσουν τη δική τους ζωή, αλλά για να γλιτώσουν ο ένας τη ζωή του άλλου, ο κυβερνήτης των Συρακουσών συγκινήθηκε και είπε να αφεθούν και οι δύο ελεύθεροι και "να τον δεχτούν ως τρίτο φίλο" επειδή θαύμασε το βαθμό της φιλίας τους Σύμφωνα με τις πηγές, οι δύο φίλοι του εξήγησαν ότι αυτό ήταν αδύνατον -μάλλον επειδή δεν ήταν πυθαγόρειος και δεν μετείχε στις τελετές τους- και έφυγαν προς άγνωστη -σε εμάς- κατεύθυνση. Φέρεται δε ότι όλα αυτά τα ιστόρησε στον Αριστόξενο ο ίδιος ο Διονύσιος όταν είχε πια ξεπέσει στην Κόρινθο, όπου είναι γνωστό ότι πέρασε τον τελευταίο χρόνο της περιπετειώδους ζωής του μέσα στην αθλιότητα ή πάντως αρκετά άσχημα.
ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΑΙ ΗΦΑΙΣΤΙΩΝΑΣ

Οι δύο νέοι συνδέθηκαν με αδελφική αγάπη. Ο Μέγας Αλέξανδρος αποκαλούσε τον Ηφαιστίωνα ισάδελφο και Φιλαλέξανδρο. Λέγεται ότι ο Ηφαιστίωνας στην Τροία στεφάνωσε τον τάφο του Πάτροκλου, ενώ αντίστοιχα ο Αλέξανδρος έκανε το ίδιο στον τάφο του Αχιλλέα. Στη μάχη του Υδάσπη εναντίον του Πώρου, ο Ηφαιστίων διοικούσε το ιππικό στην αριστερή πτέρυγα της στρατιάς του Αλέξανδρου. Στην συνέχεια μαζί με τον Περδίκκα ίδρυσαν την πόλη Οροβάτιδα στον δρόμο προς τον Ινδό ποταμό. Αργότερα, στα Σούσα, πήρε μέρος στον ομαδικό γάμο με γυναίκες από την Περσία και μάλιστα ο ίδιος νυμφεύθηκε τη Δρυπετίδα, αδερφή της γυναίκας του Αλέξανδρου, Στατείρας. Κατά τη διάρκεια αγώνων και εκτεταμένης οινοποσίας, ο Ηφαιστίωνας αρρώστησε από πυρετό, με συνέπεια ύστερα από εφτά ημέρες να πεθάνει σε ηλικία 31 ετών. Μετά το θάνατο του Ηφαιστίωνα το σώμα του μεταφέρθηκε στη Βαβυλώνα, όπου αποτεφρώθηκε με την παρουσία του συνόλου του στρατού και θάφτηκε. Ο Ηφαιστίωνας ταυτιζόταν με τον Αλέξανδρο στις απόψεις του περί συνδιοίκησης σε κάποιες περιοχές της Ανατολής από Μακεδόνες και Πέρσες αξιωματούχους.... Ο Αλέξανδρος τον συμβουλευόταν συστηματικά...


15 σχόλια:

  1. Τώρα μάλιστα thanks για την βοήθεια για τις ασκήσεις μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και εμενα μου ελεισε την εργασια. Καταπλικτικη δουλεια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είμαι τόσο ενθουσιασμένος που ο διαλυμένος γάμος μου αποκαταστάθηκε. φτιάξαμε πρόσφατα παρόλο που ήταν δύσκολο. Έχει περάσει περισσότερο από ένας μήνας τώρα, και όλα είναι σαν να έχουν επιστρέψει στο φυσιολογικό. Έχει αρχίσει να με αντιμετωπίζει καλύτερα και ήταν μια διαδικασία θεραπείας και για τους δυο μας. Η νυχτερινή φοράδα που είχε κρατήσει σχεδόν 4 χρόνια πριν χωρίσουμε τελείωσε επιτέλους Είναι σαν να ερωτευτήκαμε ξανά! Έχουμε αφήσει και οι δύο πίσω μας το παρελθόν και προχωράμε μπροστά και για πρώτη φορά εδώ και πολύ καιρό το μέλλον φαίνεται πολύ πιο φωτεινό. Δεν μπορώ να εκφράσω στον κόσμο πόσο ευγνώμων είμαι DR WALE για την αναβίωση είναι σαν να έχουμε ανακαλύψει ξανά ο ένας για τον άλλον που μας έκαναν να ερωτευτούμε από την αρχή. Όλη η ανησυχία και το άγχος έχουν απλώς εξαφανιστεί. Ευχαριστώ DR WALE που έσωσες τον κατεστραμμένο γάμο μου και έφερες τον σύζυγό μου πίσω κοντά μου. Εγώ και ο σύζυγός μου ζούμε ξανά μαζί ευτυχισμένοι και όλα αυτά χάρη στον DR WALE. αν έχετε κάποιο πρόβλημα και με θέματα εστίας. Επικοινωνήστε με το DR WALE WhatsApp/Viber +2347054019402 Ή Email - drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια και πάλι, ήθελα απλώς να σας ευχαριστήσω για το ξόρκι αγάπης που ήθελα να σας δώσω ένα σύντομο ιστορικό του γάμου μου Ο άντρας μου με άφησε για μια νεότερη γυναίκα και ήμουν συντετριμμένος. Ήταν σαν να τον είχε σε ένα κακό ξόρκι, ο σύζυγος στράφηκε εναντίον μου εν μία νυκτί χωρίς καμία προειδοποίηση. Συνέβη φέτος, ήθελα απελπισμένα να επιστρέψει γιατί είχαμε φτιάξει πολλά μαζί και θα ράγιζε τις καρδιές των παιδιών. Χρησιμοποίησα κάθε ιστότοπο για ορθογραφία που μπόρεσα να βρω χωρίς αποτελέσματα. Μετά είδα μια συγκεκριμένη μαρτυρία για τον DR WALE και μου έδωσε πραγματικά ελπίδα επειδή ήταν παρόμοια με την περίπτωσή μου. Επικοινώνησα μαζί του και μου εξήγησε τα πάντα για το τι έπρεπε να κάνω. Άρχισε να δουλεύει μαζί μου και ως αποτέλεσμα όλων των υπέροχων έργων του, ο σύζυγός μου είναι εδώ αυτή τη στιγμή δίπλα μου, κάτι που είναι ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα. Είμαι τόσο χαρούμενος και προνομιούχος που γνώρισα τον DR WALE. Ευχαριστώ! Εάν έχετε παρόμοια προβλήματα, επικοινωνήστε με τον DR WALE και να είστε σίγουροι ότι θα λάβετε βοήθεια.
    Εδώ η επαφή του.
    WhatsApp/Viber: +2347054019402 ή
    Email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θέλω να καταθέσω για τον ισχυρό DR WALE που έσωσε τη σχέση μου. Πρέπει να είμαι ένας από τους λίγους που δεν έχουν κανένα πρόβλημα να δείξω και να πω σε κάποιον πόσο ευγνώμων είμαι που κάνω τη Σχέση μου μια μελωδική και ομαλή Σχέση. Προσπάθησα να είμαι πιο θετική για τη σχέση μου με τον φίλο μου, φαίνεται ότι μου πήρε για πάντα. Μια άλλη κυρία πήρε τον αρραβωνιαστικό μου από κοντά μου και μετακόμισαν και οι δύο. Έκλαψα και τον έψαξα να επιστρέψει αλλά αρνήθηκε να δεχτεί τις κλήσεις μου ούτε να επιστρέψει τα μηνύματά μου. Ο φίλος μου μου σύστησε έναν ισχυρό ξόρκι που ονομάζεται DR WALE, ο οποίος με βοήθησε να κάνω ένα πολύ δυνατό ξόρκι αγάπης που έφερε πίσω τον αρραβωνιαστικό μου μέσα σε λίγες εβδομάδες. Έμεινα έκπληκτος και έκπληκτος όταν ο αρραβωνιαστικός μου τηλεφώνησε να με παρακαλέσει για συγχώρεση και όλα αυτά εξαιτίας του ισχυρού ξόρκι αγάπης του DR WALE. Μην παραλείψετε να επικοινωνήσετε με τον DR WALE με τους ακόλουθους τρόπους εάν έχετε οποιοδήποτε πρόβλημα γάμου ή σχέσης. Τα στοιχεία επικοινωνίας του, μπορείτε επίσης να τον καλέσετε ή να του γράψετε μέσω WhatsApp/Viber: +2347054019402 Ή Email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απλώς θέλω να μοιραστώ την κριτική μου για τον ισχυρό ερμηνευτή DR WALE που υπέβαλε αίτηση διαζυγίου ο σύζυγός μου μετά από εννέα χρόνια γάμου, ήταν δύσκολο για εμένα και τα παιδιά που έκανα ό,τι μπορούσα για να σώσω τον γάμο μου και την οικογένειά μου, αλλά όλα αποτυγχάνουν μέχρι ένα Ο φίλος μου μου είπε για την υπέροχη δουλειά του DR WALE, επικοινώνησα μαζί του και με διαβεβαίωσε ότι μέσα σε λίγες εβδομάδες όλα θα πάνε καλά και μετά από μερικές εβδομάδες, προς μεγάλη μου έκπληξη, ο άντρας μου επέστρεψε σπίτι και γονάτισε και έκλαιγε παρακαλώντας με για συγχώρεση, είμαι τόσο χαρούμενος αυτή τη στιγμή, σε ευχαριστώ πολύ Δρ Γουέιλ, ένα μήνυμα προς αυτόν σήμερα μπορεί να αλλάξει τη ζωή σου προς το καλύτερο. επικοινωνήστε με τον DR WALE στο WhatsApp/Viber του: +2347054019402 ή στο email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι προνόμιο να μοιράζεσαι αυτή τη θαυματουργή μαρτυρία στον κόσμο. Ο σύζυγός μου με χώρισε Δεκαπέντε μήνες πριν και έχω γεμίσει τύψεις γιατί δεν ήξερα τι να κάνω για να διορθώσω προβλήματα με τον άντρα μου. Έψαξα για βοήθεια στο Διαδίκτυο για το πώς θα μπορούσα να λάβω βοήθεια στο γάμο μου και ανακάλυψα σπουδαίους μαρτυρητές για τον DR WALE που ήταν προοδευτικός με τα ξόρκια του. Ήρθα σε επαφή μαζί του και ιδού, ο Δρ Γουέιλ, μου είπε ότι θα μου ετοιμάσει ένα ξόρκι που θα φέρει πίσω τον άντρα μου. Ήμουν δύσπιστος, αλλά δεν είχα άλλη επιλογή από το να συνεργαστώ μαζί του. Αφού δούλεψα με τον DR WALE, μερικές μέρες αργότερα, ο σύζυγός μου μου τηλεφώνησε ότι θα επιστρέψει στο σπίτι και από εκείνη τη μέρα μέχρι σήμερα, ζούμε ειρηνικά. Επιστρέφει τώρα με τόση αγάπη και φροντίδα. Σήμερα είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσω όλους ότι αυτός ο μάστορας έχει τη δύναμη να φέρει πίσω τους ερωτευμένους και το πιο εκπληκτικό είναι ότι η αγάπη μας είναι πολύ δυνατή τώρα, κάθε μέρα είναι ευτυχία και χαρά. και δεν υπάρχει τίποτα σαν να είσαι με τον άντρα που αγαπάς. Θα συστήσω ανεπιφύλακτα το DR WALE σε οποιονδήποτε εκεί έξω που χρειάζεται βοήθεια. Αν έχετε οποιοδήποτε πρόβλημα επικοινωνήστε με τον DR WALE, σας δίνω 100% εγγύηση ότι θα σας βοηθήσει!!. WhatsApp/Viber/Telegram του: +2347054019402 ή email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γιατί να πονάς στον εαυτό σου, γιατί να αφήνεις την κατάθλιψη να σε καταβροχθίσει όταν μπορείς απλά να επικοινωνήσεις με τον Δρ WALE για να λύσει τα προβλήματα που αντιμετωπίζεις.
    Έχετε δικαστική υπόθεση
    Ψάχνουν για προαγωγή
    Θέλετε να κερδίσετε ένα παιχνίδι τζάκποτ Λοταρίας
    Το HIV/AIDS σας μπορεί να θεραπευτεί
    Πάσχετε από εγκεφαλικό
    Πάσχετε από Καρκίνο
    Έχετε χαμηλό αριθμό σπερματοζωαρίων
    Θέλετε να διορθώσετε τον κατεστραμμένο γάμο σας
    Θέλετε να φέρετε πίσω τον πρώην εραστή σας
    Έχετε ασθένεια/λοίμωξη που θέλετε να θεραπεύσετε
    Χρειάζεστε θεραπεία για τον ιό του απλού έρπητα 2/ PCOS
    και ούτω καθεξής και ούτω καθεξής.
    επικοινωνήστε με τον DR WALE σήμερα θα φέρω πίσω όλη σας την ευτυχία και θα σας κάνω ξανά ευτυχισμένο.
    Επικοινωνήστε με τον DR WALE στο WhatsApp/Viber/Telegram του:+2347054019402 ή στο email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είμαι εδώ για να δώσω μαρτυρία για το πώς πήρα πίσω τον άντρα μου. Ο άντρας μου με άφησε χωρίς λόγο πριν από τέσσερα χρόνια. Μετακόμισε με μια άλλη γυναίκα, ένιωσα να αυτοκτονήσω, η ζωή μου έγινε πολύ πικρή και θλίψη. Στη συνέχεια, μια μέρα, ένας φίλος μου μου είπε για έναν εξαιρετικό ξόρκι που είναι πολύ καλός και είπε ότι του έδωσε κάποιους τυχερούς αριθμούς που έπαιξε σε μια κλήρωση και κέρδισε. Τελευταία φορά που έλεγξα ήξερα ότι τα πράγματα δεν πήγαιναν καλά για τον φίλο μου πριν, οπότε όταν μου είπε ότι το ξόρκι τον βοήθησε να κερδίσει, πίστεψα τα λόγια του. Μου είπε ότι ο DR WALE θα φέρει πίσω την ευτυχία μου χωρίς να κοιτάξω πού αλλού μπορώ να απευθυνθώ στον DR WALE. Χρησιμοποίησα το ξόρκι που μου έδωσε και μέσα σε μια εβδομάδα αργότερα έλαβα μια κλήση από τον αγαπημένο μου σύζυγο. Μου ζήτησε συγγνώμη και επέστρεψε σε μένα. Μου έδωσε ακόμη και μερικά γλυκά δώρα ως μέσο αποζημίωσης. Είμαι πολύ χαρούμενος τώρα. Σας ευχαριστώ DR WALE, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του μέσω
    WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 ή email: drwalespellhome@gmail.com
    Μπορεί να λύσει οποιοδήποτε πρόβλημα όπως π.
    (1) Αν θέλεις τον πρώην σου πίσω.
    (2) χρειάζεστε διαζύγιο στη σχέση σας.
    (3) Θέλετε να προωθηθείτε στο γραφείο σας.
    (4) Θέλετε γυναίκες και άνδρες να τρέχουν πίσω σας.
    (5) Αν θέλεις παιδί.
    (6) Θέλεις να είσαι πλούσιος.
    (7) Θέλετε να δέσετε τον άντρα και τη γυναίκα σας για να είναι δικοί σας για πάντα.
    (8) Εάν χρειάζεστε μια οικονομική θέση.
    (9) Μπορεί να σε κάνει έγκυο.
    (10) Μπορεί να σας θεραπεύσει από οποιεσδήποτε ασθένειες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πληγώθηκα και ράγισα όταν προέκυψε ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα στον γάμο μου πριν από έξι μήνες, μεταξύ εμένα και του συζύγου μου. τόσο τρομερό που πήγε την υπόθεση στο δικαστήριο για διαζύγιο. είπε ότι δεν ήθελε να μείνει ποτέ ξανά μαζί μου και ότι δεν με αγαπούσε πια. Έτσι μάζεψε έξω από το σπίτι και έκανε εμένα και τα παιδιά μου να περάσουμε έντονους πόνους. Προσπάθησα όλα τα δυνατά μου μέσα για να τον πάρω πίσω, μετά από πολλή ικεσία, αλλά όλα μάταια. Και επιβεβαίωσε ότι πήρε την απόφασή του και δεν ήθελε να με ξαναδεί. Έτσι ένα βράδυ, καθώς επέστρεφα από τη δουλειά, συνάντησα έναν παλιό μου φίλο που ρώτησε τον άντρα μου. Του εξήγησα τα πάντα, οπότε μου είπε ότι ο μόνος τρόπος να πάρω πίσω τον σύζυγό μου είναι να επισκεφτώ έναν ξυλουργό, γιατί πραγματικά λειτούργησε και σε αυτόν. η εμπιστοσύνη και η πίστη που έχω σε αυτό ο φίλος μου με κάνει να παίρνω τα λόγια του στα σοβαρά, του είπα να μου επικοινωνήσει με το άτομο που τον βοηθά, Στη συνέχεια μου έδωσε τον DR WALE WHATSAPP ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: +2347054019402. Έτσι το επόμενο πρωί, έστειλα ένα μήνυμα στον DR WALE. Μιλήσαμε και οι δύο και με διαβεβαίωσε ότι θα πάρω πίσω τον άντρα μου μέσα σε μια εβδομάδα. Τι καταπληκτική δήλωση, ο Δρ Γουέιλ μου είπε όλα όσα πρέπει να κάνω. Παραδόξως, ο σύζυγός μου, ο οποίος δεν με πήρε τηλέφωνο τους τελευταίους έξι μήνες, μου τηλεφώνησε για να με ενημερώσει ότι επέστρεφε. Τόσο εκπληκτικό!! Έτσι γύρισε την ίδια μέρα, με πολλή αγάπη και χαρά, και ζήτησε συγγνώμη για το λάθος του και για τον πόνο που προκάλεσε σε εμένα και στα παιδιά μας. Τότε από εκείνη την ημέρα, η σχέση μας ήταν τώρα πιο δυνατή από ό,τι ήταν πριν. Θα σας συμβουλέψω εκεί έξω εάν έχετε οποιοδήποτε πρόβλημα, επικοινωνήστε με τον DR WALE, σας δίνω 100% εγγύηση ότι θα σας βοηθήσει.. WhatsApp: +2347054019402 ή Email: drwalespellhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή